نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

قدردانی شهردار مشهد مقدس از افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان ایران

  • کد خبر: ۱۷۵۰۲۰
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
قدردانی شهردار مشهد مقدس از افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان ایران
شهردار مشهد از تلاش‌های سرمربی و بازیکنان مشهدی تیم ملی والیبال جوانان ایران بابت قهرمانی جهان قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف" در دیدار و گفتگو با رضا مؤمنی مقدم سرمربی، پندار مؤمنی مقدم و یونس جوان بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان زیر ۲۱ سال ایران که با حضور جمعی رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد، گفت: پیروزی بزرگ تیم ملی والیبال جوانان حال مردم ایران را در حوزه ورزش خوب کرد که بابت آن از شما به‌عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه شهر مشهد تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: نکته قابل‌توجه این‌که بدانیم تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با تلاش جوانان توانمند و غیرتمند خود با حضور سرمربی و دو بازیکن اصلی مشهدی برای اولین بار و بدون باخت قهرمانی جهان را با شکست تیم‌های قوی و نامدار جهان به دست آورده است که جای افتخار دارد.

شهردار مشهد با بیان اینکه این پیروزی بزرگ که پیام قدردانی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور را نیز به دنبال داشت حال مردم را در سرتاسر کشور خوب کرد افزود: جای بسی افتخار و مباهات است که سه تن از اعضای اصلی تیم والیبال جوانان ازجمله سرمربی این تیم شهروندان مشهدی هستند و به همین دلیل خواستیم به‌گونه‌ای قدردان تلاش‌های شما عزیزان که روحیه و حال خوب را در زمانی که حال ورزش مشهد خوب نیست به مردم تزریق کردید باشیم.

قلندر گفت: با توجه به اهمیت حوزه جوانان و بانوان، شورای اسلامی شهر در دوره ششم اقدام به تشکیل دو کمیسیون ویژه ورزش و جوانان و کمیسیون بانوان و خانواده کرد و در این مدت اقدامات خوبی در این دو حوزه انجام شده است.

وی بابیان اینکه شورای اسلامی شهر مصوبات خوبی را برای حوزه ورزش و جوانان به‌ویژه در بحث زیرساخت‌ها داشته اظهار کرد: همچنین اعتبارات مناسبی از سوی مدیریت شهری برای بحث‌های ورزشی ازجمله ورزش همگانی درنظر گرفته و هزینه شده است.
شهردار مشهد افزود: در همین راستا ماه مبارک رمضان امسال بزرگ‌ترین جشنواره جام رمضان با حضور ۷۵۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف برگزار و با استقبال خوب و تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان روبه‌رو شد.

قلندر با اشاره به اینکه سیاست ویژه ما در حوزه ورزش جذب جوانان و نوجوانان به سالن‌ها و زمین‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری مشهد اقدام به احداث و ساخت زمین‌ها و سالن‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر به‌ویژه نقاط کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر کرده است.

وی ادامه داد: ثمره حضور نوجوانان و جوانان عزیزمان در زمین‌ها و سالن‌های ورزش به‌عنوان نمونه می‌شود نماینده پرافتخار مشهدی‌ها در تیم ملی والیبال جوانان ایران که در این تیم درخشیدند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در جهان برافراشتند.

شهردار مشهد گفت: به نمایندگی از مردم و به‌عنوان خادم کوچک علی بن موسی‌الرضا (ع) از تلاش‌های انجام شده و کسب موفقیت بزرگ قهرمانی والیبال نوجوانان جهان و دادن حال خوب به مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان شهرمان از شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

تشکر اینستاگرامی

پست اینستاگرامی محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات جهانی به شرح زیر است:

خوش‌غیرت‌های تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران در آستانه محرم حسینی؛ پرچم پرافتخار کشورمان را بر بام جهانی به اهتزاز درآوردند.

امروز فرصتی فراهم شد تا به نوبه خویش از زحمات رضا مومنی‌مقدم؛ سرمربی تیم و دو بازیکن تیم یعنی پندار مومنی‌مقدم و یونس جوان که هر سه جزو مفاخر مشهد هستند در معیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر قدرشناسی کنم؛ خداقوت.

قدردانی شهردار مشهد مقدس از افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->